maandag 8 juni 2009

Let's introduce myself...

Haaai peepz!

Ik zal me eens even voorstellen.. Ik ben Lotte, 16 jaar en zit al een tijdje te denken om een blog te beginnen. Op dit blog ga ik voornamelijk dingen zetten die mij interesseren, maar ook dingen die gewoon alleen over mij gaan, haha!

Dan praat ik dus over make-up filmpjes, lekkere recepten, foto's van mijn kledingstijl, gewoon wat gezwets, ennnnn ofcourse mijn nieuwste aankopen!

let's seeeee... Even wat vertellen dus over mezelf. Ik doe nu 4 Havo, volgend jaar 5 Havo. Ik heb eigenlijk geen exacte vakken meer, het enige waar ik een rekenmachine voor nodig heb is economie! Hallelujah, wat een pretpakket!
Ik doe de vooropleiding van de dansacademie, dansen, mijn grote passie! Ook zit ik in een demonstratiegroep. Nou ja, ik moet volgend jaar weer auditie doen, maar ik ga er lekker vanuit dat ik erin blijf.

Anyway... Even een berichtje om het mee te beginnen, dusss kom snel weer kijken! ^^

Toodels, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten